Робота гуртка
|
(Е.Хаббард)
Гурток є однією з форм навчання основ журналістики учнів Центру. На його засвоєння відводиться 144 навчальні години.
Мета програми:
- Створити умови для оптимальної соціальної та творчої самореалізації особистості, інтелектуального самовдосконалення;
- Формувати медіа культуру у профільній орієнтації учнів та стимулювати їх активність у пошуках професії;
- Вивчити основи журналістської майстерності.
Перспективна мета – підготовка учнів до співпраці
з міськими, обласними, державними періодичними виданнями та можливому обранню
журналістики як майбутньої професії.
Спільним рішенням газету "Будівельник" переіменовано у - "Юнацькі обрії"
Випуск №2 (2015) "Юнацькі обрії"
Випуск №3 (2015) "Юнацькі обрії"
Випуск №4 (2015) "Юнацькі обрії"
Конкурсна 2016р.
Випуск №5 (2016) "Юнацькі обрії"
Випуск №6 (2016) "Юнацькі обрії"
Спільним рішенням газету "Будівельник" переіменовано у - "Юнацькі обрії"
Випуск №2 (2015) "Юнацькі обрії"
Випуск №3 (2015) "Юнацькі обрії"
Випуск №4 (2015) "Юнацькі обрії"
Конкурсна 2016р.
Випуск №5 (2016) "Юнацькі обрії"
Випуск №6 (2016) "Юнацькі обрії"
Результати роботи:
План роботи на 2015 - 2016 навчальний рік
№
п/п
|
Теми
|
Кількість годин
|
Теорія
|
Практика
|
І.
|
Загальні теми
|
4
|
4
|
|
1.1. Завдання та мета роботи гуртка. Створення тематичної моделі газети
«Будівельник».
1.2. Нарада обговорення: якою повинна стати газета у поточному році:
дизайн, наповнюваність, матеріали з урахуванням зауважень та пропозицій на
різних конкурсних майстер-класах
|
2
2
|
2
2
|
-
-
|
|
ІІ.
|
Складові журналістської діяльності
|
14
|
7
|
7
|
2.1. Морально-етичні принципи журналістської етики.
2.2.Фактори, що впливають на вибір теми.
2.3. Заголовки у газеті, рубрики.
2.4. Якості, необхідні журналісту у роботі: ініціатива, організованість,
цілеспрямо-ваність, правдивість, ерудиція, комунікабельність. Принцип «Не
зашкодь».
|
4
2
4
4
|
2
1
2
2
|
2
1
2
2
|
|
ІІІ.
|
Мультимедійні та
комп’ютерні системи
|
10
|
3
|
7
|
3.1.Розвиток комп’ютерних технологій у галузі ЗМІ та масових комунікацій.
3.2. Особливості роботи з текстовим редактором, принтером, сканером.
3.3. Обробка інформації
|
4
4
2
|
1
2
-
|
3
2
2
|
|
ІV.
|
Основи психології
|
10
|
3
|
7
|
4.1.
Спілкування як феномен психології: особистість у кон-тексті спілкування;
перешкоди на шляху спілкування.
4.2. Психологія
спілкування (індивідуально, у групі, з респондентом, керівником)
4.3.
Становлення особистості в колективі.
4.4. Психологія
подолання кризових життєвих ситуацій
|
2
4
2
2
|
2
4
2
2
|
-
-
-
-
|
|
V.
|
Основи журналістики
|
26
|
12
|
14
|
5.1. Основні види сучасних ЗМІ та їх особливості. Роль ЗМІ у житті людини
5.2.Класифікація мес-медіа:
Друковані видання, преса, фотографія, звукозапис, радіо, телебачення,
кінематограф, ІНТЕРНЕТ.
5.3. Групи жанрів за специфічними ознаками: інформаційні, аналітичні,
художньо-публіцистичні.
5.4. Ознаки жанрів. Композиція, структура, сюжет, образні засоби, творчі
прийоми, мова і стиль викладу
5.5. Інформаційні жанри журналістики: інформація, замітка, інтерв’ю, звіт, репортаж.
|
4
4
10
4
4
|
2
2
4
2
2
|
2
2
6
2
2
|
|
VІ.
|
Основи газетярської справи
|
26
|
6
|
20
|
6.1. Основи
набору та верстки
6.2. Основи
макетування газети та журналу.
6.3. Основи
стильового дизайну
|
8
8
10
|
2
2
2
|
6
6
8
|
|
VІІ.
|
Випуск газети «Будівельник»
|
46
|
10
|
36
|
7.1. Планування
та збір матеріалів.
7.2.
Редагування матеріалу
7.3.Макетування
та дизайн випуску
7.4. Набір та
верстка випуску
7.5. Аналіз
чергового випуску
|
18
8
14
6
|
2
2
4
2
|
16
6
10
4
|
|
VІІІ
|
Підсумкове заняття
|
4
|
-
|
4
|
Всього
|
144
|
41
|
103
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Залишіть будь ласка ваші відгуки